Értékesítési folyamat szimulátor software

Számold ki ELŐRE a vállalkozásodban,
üzleti ötletedben rejlő potenciált!

Tudd meg ELŐRE A VÁRHATÓ PROFITOT, költségeket és üzleti potenciált MIELŐTT megépíted értékesítési csatornádat és egy rakás pénzt költessz weboldalra, termékekre, hirdetésre, stb...

Mi ez az értékesítési csatorna szimulátor szoftver?

A szoftverbe épített logikai motor azonnal kiszámolja a potenciális számokat!

Az általunk is használt, a világ ELSŐ értékesítési tölcsér szimulátor szoftvere kiküszöböli a találgatásokat a profitoptimalizált csatornák tervezésénél és segít elkerülni a költséges marketinghibákat. Az értékesítési tölcsér szimulátorral gyorsan felépítheted és modellezheted bármely értékesítési vagy marketingcsatornád, üzleti ötleted potenciális nyereségét – legyen az fizikai termék, digitális termék vagy szolgáltatás – MIELŐTT weboldalt, landing oldalakat hozol létre vagy forgalmat vásárolsz – ezzel jelentős időt és komoly pénzeket takaríthatsz meg.

Látni fogod előre a számokat: mekkora konverzió mellett mennyi bevételre illetve költségre számíthatsz…mennyi látogatót kell vásárolnod, hogy elérd a kitűzött céljaid. Vége a felesleges pénzégetésnek! Tervezz, kalkulálj, szimulálj szoftverünkkel mielőtt befektetsz!

Kinek javasolt a funnel builder használata?

  • Infoterméket értékesítők
  • Egyéb digitális terméket eladók
  • Online marketingesek és értékesítők
  • Fizikai terméket értékesítők
  • Helyi vállalkozások
  • Influenszerek
  • E-kereskedők, webshop tulajok
  • Coach-ok/Tanácsadók
  • Szabadúszók
  • Marketing ügynökségek
  • Webinárium hirdetők
  • Software / SAAS üzemeltetők
  • bárki, aki szeretné felépítve látni a termékei/szolgáltatása értékesítésének lépéseit, a konverziókat és a folyamat során kialakult vevőszámokat illetve pénzbeli eredményeket…optimalizációs lehetőségeket és profit előrejelzéseket.

Az értékesítési tölcsér szimulátor közelebbről

Forgalmi források

Hozz létre több „belépési pontot”, ahol a forgalom belép a csatornába. Nem mindig szeretnél a forgalmat csak a csatorna első objektumánál kezdeni. Bárhová terelhetsz forgalmat.

Igen-Nem útvonalak

Hozz létre igen/nem viselkedési útvonalakat a tölcsérben. Éppolyan fontos, hogy mit teszel azokkal a látogatókkal, akik megteszik a kívánt lépéseket, mint azokkal, akik nem teszik meg a kívánt lépést.

Sales oldalak és rendelési űrlapok

Adj hozzá értékesítési oldalakat és rendelési űrlapokat bárhol, ahol termékeket és szolgáltatásokat adsz el a tölcsérben. Egy értékesítési oldalhoz több terméket is hozzáadhatsz és beállíthatod a kosárelhagyási arányt is.

Upsells és Downsells

Könnyen hozzáadhatsz egy Upsell vagy Downsell ajánlatot a tölcséréhez, hogy több terméket és szolgáltatást adj el ügyfeleidnek a kezelőfelület fő termékének fizetési folyamata során.

Feliratkozó űrlapok

Rendkívül fontos, hogy gyűjtsd a potenciális ügyfeleid e-mail-címét és az engedélyt, hogy e-mailt küldj nekik. Használd az Opt-in Form objektumot (és állítsd be tervezett feliratkozási arányt) az e-mail nyomon követési folyamat elindításához.

E-mail sorozatok

Tervezd meg az előre ütemezett, automatizált e-mail-követési sorozatokat, hogy a potenciális ügyfeleket a csatornán belüli különböző céloldalakra tereld. Az e-mail sorozatok használata kötelező stratégia.

"Várj!" utasítás

A „Várakozás” mechanizmust bárhol hozzáadhatod a tölcsérhez, hogy az előre ütemezett műveletek hosszabb ideig történjenek. Használj „1 napos” várakozást, ha például másnap e-mailt küld.

FB Messenger bot

A chatbotok minden eddiginél fontosabbá válnak a digitális marketing számára. Ezek az automatizált „interaktív” sorozatok nagyszerű módja annak, hogy a potenciális ügyfeleket a csatorna különböző részeire küldd.

Webinárium

Szimulálhatod és megtervezheted bármilyen típusú webinárium-kampányod – és szimulálhatod a jövedelmezőséget. Élő webináriumok, visszajátszások vagy igény szerint. Tekintsd meg az eredményeket a részvételi és vásárlási arányok alapján.

Több utas lehetőség

A felmérési marketing egyre értékesebb a célzott digitális marketing számára. Hozz létre különböző marketingcsatorna-útvonalakat a potenciális ügyfelek által a felmérés során választott válaszok alapján.

Tartalmi oldalak

A potenciális ügyfelek és ügyfelek elküldése különböző típusú tartalomhoz (blogbejegyzések, videók, tanulmányok stb.) a digitális marketing fontos része. Ez az objektum opcionális beépített cselekvésre ösztönzővel rendelkezik.

Jelentkezési űrlap

Ha bármilyen „alkalmazási” folyamatot használsz (például egy tanácsadó tölcsér esetében), akkor ennek az objektumnak a használatával könnyen szimulálhatja a jelentkezési folyamatot (és a hozzá tartozó konverziókat).

SMS és telefonos aktivitás

Modellezheted a bejövő vagy kimenő szöveges üzeneteket vagy telefonhívásokat bármely létrehozott tölcsérhez. Állítsd be, hogy a potenciális ügyfelek milyen ütemben hajtsák végre ezeket a műveleteket az eredmények szimulálásához.

Canvas jegyzet

Adj hozzá több „jegyzetet” bárhol, ahol csak akarod a projektterveid. A megjegyzések hasznosak abban, hogy segítsenek számodra (vagy ügyfelednek) megérteni, „mi történik” a marketingcsatorna különböző részein.

Egyéni színek

A szoftver lehetővé teszi a tölcsértérkép megtervezéséhez használt objektumok színének megváltoztatását. Használd ugyanazt a színt az összes objektumhoz, vagy módosítsd őket egyenként. Tőled függ.

URL kép

Már létező céloldal objektumot állítasz be? Írd be az URL-t. A szoftver automatikusan létrehoz egy gyönyörű bélyegképet az adott oldalról, és létrehoz egy „HOT LINKET – hivatkozást”, amelyre kattintva megnyithatod az oldalt a kényelem érdekében.

Objektum metrika

Egy hatékony opció, amelyet BE-KI kapcsolhatsz. A szoftver „Összesen” mezőket jelenít meg a tölcsér minden egyes objektuma mellett. Ezek megmutatják az egyes objektumok összes látogatóját, valamint a konverziós és értékesítési számokat.

Útvonal indikátorok

Egy másik nagyszerű lehetőség, amellyel BE-KI kapcsolhatod, a szoftver szaggatott piros vonalakat hoz létre, amelyek jelzik, ha a forgalom jelenleg nem folyik a projekt adott pontján, és folyamatos piros vonalak jelzik a tölcsér problémáját, amelyet meg kell javítani.

Kereskedői díj

Lehetőség van projektenként beállítani a saját egyéni kereskedői díjaid. Ezeket az árakat a rendszer automatikusan kiszámítja a csatornán belüli termékértékesítésekre. Beállíthatsz %-os díjat, valamint tranzakciónkénti díjat.

Pénznem támogatás

Lehetőség van minden projekt pénznemének beállítására. Az alapértelmezett az USD, de a szoftver jelenleg 27 különböző valutát támogat világszerte közötte a Magyar Forintot is.

Többnyelvű támogatás

(HAMAROSAN) A szoftver felülete jelenleg csak angolul érhető el. Hamarosan további nyelvi támogatást fog adni, hogy más nyelveket is használhass.

Különböző kimenetelek összehasonlítása

A szoftver egyik legerősebb funkciója az, hogy több „forgatókönyvet” is létre tudsz hozni ugyanazon a projekten belül. A forgatókönyv egyszerűen ugyanannak a projektnek egy másik változata, egy másik feltételezett kimenetele.

Ha rákattintasz egy forgatókönyv „hozzáadására”, a szoftver egyszerűen lemásolja az aktuális projektben szereplő minden adatot, hogy létrehozza a 2. forgatókönyvet – az 1. forgatókönyv a projekt alapértelmezett nézete. Miután létrehoztad a 2. forgatókönyvet, elvégezheted a módosításokat.

Például a fő termék árát módosítod 10.000 Ft-ról 15.000 Ft-ra. Az 1. forgatókönyv változatlan marad (10.000 Ft-os áron).

Mi van akkor, ha...

  • módosítod a főtermék árát 10.000 Ft-ról 15.000 Ft-ra?
  • az értékesítési konverzió 1,4%-ról 2,4%-ra nő?
  • hozzáadsz egy másik upsell-t a tölcsérhez?
  • hozzáadsz egy downsell ajánlatot?
  • 28%-ról 42%-ra növelni tudod a részvételi arányt?
  • hozzáadsz egy kosárelhagyási sorozatot?
  • a Facebook hirdetések átlagos CPC-je 150 Ft-ról 200 Ft-ra nő vagy esetleg sikerül 110 Ft-ért látogatókat szerezni?

A szoftver gyorsan és egyszerűen meg tudja mutatni a bevétel és a profit változásait ezen kérdések és eseti variációk esetén… és még sok más!

Bármit megálmodhatsz, a szoftver elvégzi helyetted a számításokat, hogy segítsen meghozni a legjobb stratégiai döntéseket.

Szimuláld előre az értékesítésed!

vagy

Készíttesd el velem automata értékesítési tölcséred!

Szeretnél egy igényes és profitot termelő önműködő értékesítési tölcsért, olyat amilyet eddig csak nagy marketingeseknél láttál?  Ha Te is sales funnel készítésen töröd a fejed, akkor ne keress tovább. Segítek felépíteni egy komoly értékesítési tölcsért a vállalkozásodnak, pont olyat, amilyet a “nagy marketingesek”-nél már láthattál…

Shopping Cart
Scroll to Top