CRM rendszer, ügyfélnyilvántartó program, projektmenedzsment szoftver, árajánlat készítés EGYBEN

Érdeklődők. Ügyfelek. Árajánlatok. Projektek. Szervezetten.
Bemutató videó
CRM rendszer, ügyfélnyilvántartó program, projektmenedzsment, árajánlat készítő, ticket rendszer és még sok egyéb hasznos funkció egyéni vállakozóknak, mikro- és kisvállalkozóknak, szabadúszóknak, webes ügynökségeknek, hogy a Gmail káosz helyett egy helyen tudj minden ügyfelet illetve a hozzá kapcsolódó adatokat, folyamatokat.
Már több mit 13.000 vállalkozás használja világszerte
Ügyfélnyilvántartás és projektmenedzsment felsőfokon
Miért válaszd ezt az ügyfélnyilvántartó rendszert?

Könnyen kezelhető
A CRM rendszer igényes és modern felülete bárki által könnyen kezelhető. Nem igényel szakértelmet, csak meg kell szokni az új felületet és megérteni a logikáját. Megszabadít az eddigi káosztól.

Gyorsan betanulható
A betanuláshoz elegendő pár óra, hogy az alapvető és használni kívánt funkciókat megértsd. Gyorsan ráérzel majd arra a könnyedségre, amit az intuitív és jól szervezett felületet nyújt a számodra.

Bármikor, bárhonnan
A CRM rendszered veled van útközben is. Keress akár ügyféladatot, nézz rá elkészült árajánlatokra, intézd a kintlévőséget, szervezz és menedzselj útközben is az okostelefonodról vagy tabletedről.

Testreszabhatóság
A szoftver teljesen a vállalkozásod arculatára szabható, beleértve a felület színét, a logót, az árajánlatok kinézetét, a menük elhelyezkedését és megjelenését. Ha valamire éppen nincs szükséged, nem kell megjelenjen a menüben sem.

Letisztult felület
Sok CRM rendszer és ügyfélnyilvántartó program felülete igencsak régimódi. A felhasználóbarát és intuitív kezelőfelület ritka, mint a fehér holló. Ezzel a CRM és ügyfélnyilvántartó rendszerrel a napi munka élmény. Teszteld le ingyenesen.

Rengeteg funkció
Sok olyan funkciója van, amire lehet nincs is szükséged, de később jól jöhet. Erőteljes és komplex rendszer állt össze a szoftverben. Nem fogsz csalódni, legyen bármilyen elvárásod is a CRM-mel kapcsolatban.
Érdeklődők --> Árajánlatok --> Vevők --> Projektek --> Feladatok --> Ügyfélszolgálat
Ügyfélnyilvántartó program egyszerűen.
Minden érdeklődő és ügyfél gyorsan kereshető, szűrhető,
egyből kéznél van és a hozzá kapcsolódó minden esemény.
Hozd át az üzleti és értékesítési folyamataid a GMAIL káoszból egy rendezett, gyorsan megtanulható, könnyen kezelhető és átlátható webes felületre...

Szabadulj meg az időt rabló és stresszt okozó szervezetlen vevőszerzési folyamatoktól
Okos és gyors ügyfél- és projektmenedzsment
Projektek
Menedzselj projekteket a kiváló és robosztus projektmanagement funkció által. Kövesd a projektek haladását, lásd azokat az ütemterveket a beépített naptárban. Mérd a kiadásaidat és a feladatokon munkával eltöltött idődet. Lehetőség van egy feladathoz több munkatársat is hozzáadni és mérni az ő munkával eltöltött idejüket is. Óradíjas szolgáltatóknak kiváló.
Tartsd nyilván a folyamatban lévő projekteket, bontsd részprojektekre a fő projekteket, rendelj hozzájuk munkatársakat, felelősöket. Tekintsd át grafikonon a részfolyamatokat a teljes folyamattal együtt.
Projekt feladatok: A projekthez feladatokat adhatsz és lépésről lépésre haladhatsz a feladatok kipipálásával a határidőre elkészítés felé.
A projekteket fontosabb mérföldkövekre bonthatod, fontos fordulópontokat adhatsz meg. A feladatokhoz hozzárendelhetsz felelősöket és segítenek tartani a végső határidőt, miközben végig kézben tartod a projektet.
Árajánlatok
Készíts professzionálisan kinéző árajánlatokat és söpörd le minden konkurensed ajánlatát az asztalról. A vevőidre döntő első benyomást teszel. Szabadon szerkesztheted, mint egy Word-öt: tehetsz bele képeket, táblázatokat, és YouTube videót is akár. Az árajánlatokhoz online hozzászólás is lehetséges, hogy a lehetséges ügyfeled gyors kérdéseket és módosítási javaslatokat tehessen. Imádni fogják az egyszerű, de nagyszerű technikailag kivitelezett kommunikációs folyamataidat.
Bankkártyás fizetés
Rögzíts és fizettess különböző pénznemben. A vevőid a számláidat ki tudják fizetni PayPal segítségével. Minden kifizetés után automatán legenerálódik a PDF. Fizettess bankkártyával a következő támogatott fizetési kapuk segítségével: PayPal, Stripe, 2Checkout, Braintree, Authorize.net, Mollie, PayU Money (vastagon az itthon is népszerűbbek)
Számlázás- de itthon ez sajnos nem használható!
Állts ki professzionálisan kinéző számlákat. (Hivatalosan ez a számla itthon sajnos nem elfogadott ezért csak külföldi kereskedelmi viszonylatban használd ezt a funkcióját. A számlázórész nem felel meg az itthoni követelményeknek.) Ezt a számlázás funkciót érdemes díjbekérőnek használni, vagy egyáltalán nem használni, mert a díjbekérő formai követelményeire nincs előírt szabály. Tehát a CRM számlázás modulja, ha fontos neked, akkor ez a CRM nem a legmegfelelőbb választás. Ha tudod nélkülözni és meg tudod máshogy oldani, de kellenek a CRM egyéb előnyei, akkor kiváló választás. A számlákat egyébként csatoltan tudod kiküldeni az ügyfeleidnek. Számlázhatsz különböző adókulcsokkal tételenként. Ismétlődő fizetési számlákat állíthatsz ki, ami automatán újragenerálásra kerül a beállításaid alapján (minden X hónapban). Beállíthatsz ismétlődő fizetést 1 -12 hónapig.
Ticket rendszer, ügyfélszolgálati támogatás
Kiváló ügyfélszolgálati ticket rendszer automata válasszal. Privát ticket munkatársi jegyzetek, ticket hozzárendelések, csatolmányok, előre megírt ticket válaszok, tudásbázis cikk linkjének beillesztése, ticket fontosság, ticket állapotok. Tegyük fel, hogy az ügyfeleidnek szeretnél támogatást nyújtani. Kiírod a weboldalon az ügyfélszolgálat valamilyen e-mail címét. Aki levelet küld erre az e-mail-re, akkor automatikusan létrejön egy ticket a rendszerben, amit hozzárendelhetsz bárkihez és meg tudod válaszolni a CRM rendszer ticket rendszeréből. Erről értesítést is kap az ügyfél és Te is természetesen.
Ez a CRM rendszer nekem is kell!
Vevői ügyfélfiók
A CRM rendszerrel nem csak adminisztrátori fiók, hanem ügyfeleknek létrehozott fiókok is járnak. Ezt eldöntheted, hogy biztosítod az vevőidnek/ügyfeleidnek vagy sem, de a lehetőség adott. Az ügyfélfiókban minden lényeges ügyféloldali adat elérhető, amit Te meghatározol és engedélyezel, pl. számlák, projektek, költségkalkulációk, árajánlatok, szerződések, ticketek, tudásbázis.
Egyedi üzenetek
A CRM egyedileg előre megírt e-mail sablonokat, értesítéseket küld automatikusan a különböző felhasználói csoportoknak különböző cselekvések esetén. Pl: értesítést kap a munkatárs, és az ügyfél egyaránt, ha egy ügyfél ticketet hoz létre; ajánlatkérés esetén értesítés érkezik a munkatársnak, árajánlat elfogadása után köszönőlevél megy ki az ügyfélnek és a munkatársnak egy elfogadott árajánlat értesítő e-mail kerül kiküldésre, stb. Az automatizált e-mailek igazán profivá teszik a rendszert és mindenki mindent tudni fog.
Emlékeztető értesítések
Állíts be egy ügyfélhez, vagy érdeklődőhöz emlékeztető értesítést, hogy még véletlenül se felejtsd el azt, amit egy későbbi időpontban (mondjuk 2 nap múlva, 2 hét múlva, 2 hónap múlva, fél év múlva) el kell végezned, legyen az egy telefonhívás, egy szervízre kimenni, egy ajánlat újraküldése, egy visszahívást megejteni, vagy bármi, amit nem szeretnél az adott ügyféllel, érdeklődővel kapcsolatban elfelejteni. Az adott jövőbeli időpontban értesítést kapsz a CRM felületén és ha beállítod, akkor e-mailben is kapsz majd értesítést, hogy az előzőleg beállított eseményt el kell végezned neked vagy a kijelölt munkatársnak.
és még számos további hasznos funkció!
Kinek ajánlott ez a CRM és
ügyfélnyilvántartó rendszer?
Kinek való?
- egyéni, mikro- és kisvállalkozásoknak
- relatíve sok érdeklődővel és nagyobb ügyfélkörrel rendelkező cégeknek
- szolgáltató cégeknek, tanácsadó cégeknek, webes ügynökségeknek, szakember típusú kivitelezőknek (szerelő, építész, webdesigner, programozó, stb.)
- akik árajánlatokat adnak ki a megrendelés előtt
- akik végre egy helyen szeretnék látni az érdeklődőket és az ügyfeleket
- akik komolyabb marketingben gondolkodnak
- akik látni akarják az érdeklődővel történt folyamatokat
- akik szeretnék menedzselni a projektfolyamataikat
- akik gyorsan akarnak ügyféladatok után nézni
- akik szegmentálni szeretnék az ügyfeleiket
- akik szeretnének munkatársakat menedzselni, ügyfélszolgálatot biztosítani, ticket rendszert beüzemelni
- akik szeretnének kevesebb stresszt a mindennapokban és visszaszerezni a kontrollt az ügymenet felett, miközben átláthatóvá válik minden fontos dolog a cégben
- és még számos további hasznos funkció számtalan lehetőséggel: bárkinek hasznos ez az ügyfélnyilvántartó program illetve CRM rendszer, ami ráadásul kiváló ár/érték arányú CRM szoftver a piacon...Tedd próbára!
Kinek NEM való?
- Nincs hírlevél küldési lehetőség (Ebben a rendszerben nincs hírlevelezési opció beépítve) A CRM rendszer csak rendszerüzeneteket küld, mint pl. tranzakciós leveleket, árajánlatokat, ticket válaszokat, de hírlevelet nem tudsz ezzel készíteni és beautomatizálni a feliratkozóinak illetve az ügyfeleinek (ehhez egy hírlevélküldő szoftver szükséges) Van viszont a kiegészítő modulok között levelezési modul beépítésre lehetőség, de konkrét listára hírlevél kiküldés nem lehetséges
- Nincs számlázási lehetőség (a számlázás működik, de a kiállított számla nem felel meg a magyar jogszabályoknak) JAVASLAT: a számlázás funkciót nem kell használni, vagy díjbekérőként érdemes használni, és ha nem gond, akkor a számlázást más eszközzel kell megoldani.
13.000 + elégedett kisvállalkozó világszerte
Vélemények a CRM rendszerről
Az alábbi véleményeket eredetileg angol nyelvről fordítottuk le, de valósak csak külföldi vállalkozók írták
Mennyibe kerül a CRM rendszer?

bruttó 150.000 Ft
Amit megvásárolsz:
- CRM ügyfél- és projektmenedzsment szoftver licensz
- Saját szerverre telepítés és beállítás ( 30.000 Ft értékben, most díjmentes)
- MAGYAR VERZIÓ (CSAK ITT ELÉRHETŐ!)
- E-mailes támogatás a használatban
- Egyszeri díjas termék! (Nincs 5-30 ezres havidíj)
- Rejtett költségek és hűségidő nélkül
Ami a csomagban nincs benne:
- Újabb frissítések magyarításai (10.000 Ft/alkalom)
- Fejlesztői támogatás (mi csak értékesítjük)
- Újabb, még nem létező funkciók kérése (ezek érkeznek amúgyis, ahogy fejlesztik a szoftvert)
PRÓBÁLD KI INGYENESEN!
Vezesd be Te is ezt a CRM rendszert
könnyen és gyorsan a vállalkozásodba!
Rendeld meg a CRM rendszert még ma vagy teszteld le saját magad mindenféle kötelezettség nélkül.
